BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

June 13, 2011

setimpal



alhamdulillah

bersyukur dengan apa yang aku dapat

setimpal dengan usaha aku yang tak seberapa

rezeki ada di mana mana

peratus nak masuk course archi dah menurun dengan jayanya

tak tahu boleh dapat ke tak

sebab aku bersaing dengan ramai budak yang sangat power otak geliga

harapan memang lah nak masuk kan

tapi itu semua bergantung kepadaNya

kalau ada rezeki aku masuk archi,

memang kena pecah balik lah otak nih nak fikir idea2 yang bernas lagi keratif !



TAHNIAH kepada abang joy kita sebab dapat empat rata !

aku jeles mu tawu dok ?



kepada farah, adlyn, fatimah, dan syazwani tahniah jugak okay!

tak lupa juga kepada sirhanfaris!

afiq dan amzar, hang tunggu lah result tu elok elok.

mungkin dia malu nak jumpa korang.


hai 3.64 . saya suka awaklah! :D

muahh muaah!





6 ungkapan anda:

apple damein said...

do not lose hope..keep on trying..jgn jemu..owkayh?

well, law u keep on regretting, nanti muker yg lawa pown jd nenek tua..hahaha

DIARYroses said...

huuu. yeaahh. thank youu abang ajis! hahha :D

okayyyy, jangan menyesal2 dah! nanti muka tak hensem mcm ajis! hahahha :P

thanks for the advice and support brothaaa !

apple damein said...

kurengg punyer budak...now i'm kacak a bit taw..haaa

DIARYroses said...

HAHA. yeaahh yeaaahh !;D kachaaaaakkk :P

atikah said...

congrats adik cantik :)

DIARYroses said...

tikaahh , thank you :)