BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

June 2, 2011

setan maghrib




alaaa, korang baca tajuk aku je, mesti dah tahu aku nak cerita pasal apa kan.


ni haaaaaaaa


drama yang boleh buat budak budak perempuan mengeluarkan suara suara gedik mereka secara tidak sengaja. betul tak betul tak? haaaaaa.

apa taknyaaa. aaron aziz yang berlakon. memang lah semua boleh cairrr. even semua orang tawu yang si aaron ni dah pun kahwin. jangan bermimpiiiiii laaaahhhh :D

okay, episod 16 adalah episod yang paling romantik setakat nih. nak tawu, tengok sendiri. saat saat mereka honeymoon. ditemani bunga bunga segar yang sangat banyaaakkkk. :')

bagi aku sendiri, cerita ni memang best. ala ala cerita adamaya jugak laahhh. dulu masing masing tulis status


''ahhhhhh, nak suami macam adam ♥ ''

''sweetnyaaaaaaa adam :D''

''ahhhhhh. pengsaaaannn ♥ ''



tapi sejak timbul filem seth tan niiiiii, haaa, mula laaahhhh versi baru pulak


''ahhhhhh, nak suami macam seth ♥ ''

''sweetnyaaaaa seth :D ''

''ahhhh, nak bunga banyak banyak jugaaakkk ! ''



haaaaaa, kan kan kan? haha. kelakar gila. ye, aku pun dah terjangkit dengan demam nih. adoii. memang betul kata orang, perempuan nih mudah terpengaruh. hihi. alaaaa, biasa la tu.

tapi, jangan nak blame perempuan sahaja yaa. lelaki pun sama jeh. nampak je macho bila tengok cerita tu. padahal dalam hati, ''kan best kalau aku dapat pompuan macam si elena nihhh. haihhhh'' haaaaaaaa, ingat kau tak tawu. lelaki pun mudah terpengaruh. tapi bajet bagus dan macho. menyampah.

okay dah. jom lah kita sama sama tunggu untuk tengok episod seterusnyaaa :)








psst psstt, SYAZWANI AZHAR pun tengah sibuk nak cari novel kasih yang suci.

jangan main main, wani pun dah pandaiiiii dah jiwang jiwang nih :p



2 ungkapan anda:

stefanizaharr said...

aku memang pernah layan novel lah dulu -.- mana ada aku jiwangggg

DIARYroses said...

haha. memang laahhh. tapi ini lagi jiwannnggg. tak kira. haha!