BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

October 4, 2010

tekanan.



.pressure.


project GC.
kena buat 3 benda. poster climate change. poster chung king express. dan stop motion animation. dan kena hantar pada 19 oktober ini. WTH! cepat gilaaa kena hantar. ingat kami ni robot ke hah? miss anum. please laaaa. adoi. tension dah ni. barang tak beli lagi.. arrggghhh.! sabar jela chepam. kau nak sangat kan masuk alam bina. kau kena la hadapi sendiri. okay. this is your decision my dear!


final exam.
start 25oktober. pffft! tak sempat nak berehat after final project untuk GC, dah kena struggle untuk exam pulak. FINE. memang badan aku ni dicipta untuk buat kerja2 ni semua. =.=' final. sama macam semua orang. aim for 4 rata. siapa tak nak 4 rata weyhh. adoi. midsem okay la lagi. sebab MCQ. tapi final ingat boleh. semua essay. huh! 4 subjek. math, physics n chemistry, microeconomics dan kajian alam sekitar. all the best la chepam.


muet.
ni lagi satu. subjek yang sangat membebankan aku. kenapa perlu ada muet??!! tak payah boleh tak. adoyai. speaking test aku 12 oktober. first day pulak tuh. nasib la pukul 11. kalau kena pukul 7.30. mampuiihh.! harap boleh buat la nanti. amin.


disebabkan tekanan terlalu banyak. tiba tiba aku rasa homesick. mama abah. atin rinduuuu. :'( ya Allah. berilah aku kekuatan untuk hadapi semua ujian Engkau ni. amin. :|


all the best FATIN NABILAH!


1 ungkapan anda:

aFiQ faWWaZ said...

saba yep,,kite sume hadapi bende yang same,,
and situasi yang same,,