BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

October 24, 2010

no title.


sepanjang hari. aku belajar. *bongkak* belajar maths bersama monster hijau, kucing hello, bintang kepoh, dan badut cantik. mula mula agak mengantuk. tapi masing masing sumbat telinga dengan benda bertali yang berwarna warni. hmm. belajar maths tak susah. hanya memerlukan kerajinan yang mantap. huhu. lepas beberapa jam belajar. monster hijau dah tak tahan. mata dah separuh darjah. peha aku dijadikan bantal. bantal yang empuk dan best.. kan monster.? HAHA. aku dan bintang tetap bertahan. belajar belajar dan belajar. sampai pukul 6.30 petang. fullstop.



*********************************************************************************


malam nanti mama dan abah datang. bawak makanan. ^__^ dah lama tak makan masakan mama. huu. maggi goreng pattaya, saya mintak maaf kerana tak dapat nak jumpa anda malam ini. :| seperti biasa, anda anda dan anda dijemput datang ke bilik untuk menikmati juadah bersama. :) ianya FREE. (badut mesti suka :D)



*********************************************************************************

okay. esok final exam. trigonometry n geometry. pukul 9 sampai 11.30. harap semuanya berjalan dengan lancar. tiada peluru dikeluarkan. insyaAllah. :) mama abah, doakan atin okeyh. untuk kawan kawan GARIS, fizikal dan hayat, buat yang terbaik. 4 flat~ amin. :)




*dimaklumkan kolej12 tiada bekalan air selama 2 hari.? betul kaa.? =.=


5 ungkapan anda:

adlyn zuraimi said...

haha. kutuk badut cantik?
dush2.
kucing hello said: thanks for the treat kuih apam.
love it much much :)

DIARYroses said...

hehe. mane ade kutuk. aku sayang badut aku. :)

hee. sedap kan mama i masak. weee. :D

Stefani Fabulous said...

bintang kepohhhh?

DIARYroses said...

yes wanii. bintang kepoh! booyah!

Farah Nazira said...

cantik betol badut tu yekkk. hahaha

aku pon syg sgt kat kuih apam tembam aku :DDDD