BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

October 28, 2010

mulut besar. :D


.FINALLY.

semua paper sudah dijawab. secara keseluruhan. ok lah. tapi saya tak berapa nak puas hati dengan kertas kimia dan fizik. al maklum lah. memang dari dulu itu dua subjek yang paling saya anti. benci. sakit hati. fizik terutamanya. =.= kau sangat kool lah weyh!

jangkaan.? haha. tidak tahu. 4 flat.? tak mungkin =.= serious O.o exam kali ni memang menguji tahap kesabaran aku. tapi, apa sahaja keputusannya. saya redha. :)

okey. lupakan pasal exam. pada saat ni. haha. budak budak bina alam dah tak ingat alam dah. fikiran semua dah melayang tah ke mana. aku.? haha. perancangan banyak bermain di kepala. tapi tak tahu bila nak laksanakannya. :) kepada monster hijau. bintang kepoh. kucing hello mulut besar dan juga badut cantik, mari kita rancang jadual percutian kita dengan sebaik baiknya okey. :) untuk aktiviti malam, seperti biasa. barang monster hijau amat diperlukan. kita perlu menambahkan lagi koleksi koleksi kesayangan dan berharga itu. ^__^

okey sudah. petang ni. mahu keluar. beli barang untuk siapkan final project. draughtmanshit! :) saya perlu bersiap. abg oren dah marah! haha. okey. gtg.



UNTUK BUDAK HAYAT DAN FIZIKAL. BERJUANGLAH UNTUK NEGARA! YEAHH!



UNTUK BUDAK GARIS. NIKMATILAH PERCUTIAN ANDA DENGAN SEPUAS PUASNYAA! HAHAHAHAHA. :D



7 ungkapan anda:

eeka :) said...

LIKEEEEEEEE ABESS! HAHA cuti2 MALAYSIA!

aFiQ faWWaZ said...

spe budak oren??

DIARYroses said...

eeka: haha. selamat bercuti.!! :D

afiq: kau lah abg oren tu. haha

adlyn zuraimi said...

kenapa title tu?
:P

DIARYroses said...

add: haha. saja. mulut besar tanda gembira!! :D

Farah Nazira said...

bukan sebab ari tu kite maen ukur size mulut ke??? haha

DIARYroses said...

haha. farah sayang. janganlah jujur sangat. hahahahhaha