BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

May 11, 2011

apakah?


apa perasaan korang bila korang first masuk kerja
jadi staf paling baru dan muda
dan diberi duduk di bilik yang besar
hanya untuk korang seorang

padahal staf staf lama duduk meja luar
yang kecil dan biasa
tiada bilik khas untuk mereka
tapi untuk korang yang baru ni
ada bilik khas
hanya seorang



aku rasa sangat bersalah sekarang ni
confirm diorang terasa punya


tidak kupinta untuk duduk di bilik besar
harap maaf


-.-

6 ungkapan anda:

ummi nabihah said...

chillax pammm . mungkin dyorang paham :)

DIARYroses said...

harapnyaaa :D haha
tapi diorang okay je :)

MYSaRah said...

Fatin kerja apaa??bestnye ada office.huhu

hazimah haze' said...

wah!! che pam, ko dah mcm ceo la! haha ~ wanita bekerjaya.. YaY!

DIARYroses said...

haha. haze' !! thank you! tak lah ceo mane puuunnn. haha :D

DIARYroses said...

mai: ahah. kerja ala ala kerani je maii. tp dipanggil student helper. :)