BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

February 15, 2011

lumrah kot


kalau couple.

kenapa selalunya lelaki handsome, perempuan nya tak cantik ?

dan bila perempuan nya cantik, lelaki pulak tak handsome ?

bukan nak kata semua.

tapi dah selalu aku jumpa.

kalau korang tengok status aku baru baru nih.

haaa, mamat yang aku cakap handsome gilaaa tu,

waaahh..! dah ada makwe dah.

jeles i nyaahh!

tapi, perempuan nya biasa je.

bertuah gila kan. haaiisshh.



so, aku sedap hati lah sekarang.

for sure laki aku handsome nanti! :)

be jealous you all!

hahahahhahaha!




okay dah, stop dreaming chepam. =.='


5 ungkapan anda:

apple damein said...

cheeehhh!! hahahah

DIARYroses said...

its true right apple damien? hahahha XD

Asmidah Aziz said...

aku pon sokong gak..kirenye pakwe aku nty xensem la ea??sbup aku cantek..haha...weyh..aku tag ko untk contest muncung tu taw..g blog aku nty tngok..

DIARYroses said...

haha. bezanya kita. pakwe aku handsome, pakwe kau tak handsome!

kau cantik, aku tak., hehe :)

contest muncung? tak nak laaaa.

sweet lies said...

HAHAHA yeahh! sep sepp ;D