BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

February 9, 2011

exhausted


minggu ni aku penat gila.

regangkan otot dan sendi setiap hari.

oh ya.

aku masuk festival seni 27 haribulan ni.

group aku menari inang dan zapin.

susah okaayyy.

apatah lagi belajar dengan orang yang dah berpangkat master.

macam macam kerenah dan lagatnya.

setiap hari kena marah,

woaaahhh. tension ohh.

diorang kenalah faham.

kitorang budak baru belajar. so, memang agak kekok.

tarian tradisional pulak tu kan. sabar je laa.

tapi aku tahu, kitorang boleh :)

go korang! FOKUS :D

okay dah lah. bebel banyak pun tak guna kan.

doakan kitorang berjaya okay.




oh jap!

ada hadiah untuk budak budak nih.

muka serious. o.O



.SYAZWANIazhar.

rajin rajinkan diri anda untuk pergi ke kelas.
ponteng sekali, bak belanja aku western satu! :D
so, mesti kau sayang duit kaaaann. hee :)
go kak long!


.FATIMAHrazak.

teruskan gaya hidup sihat anda!
aku tak boleh nak tiru kau doe.
aku memang kuat makan. heeee. :)

dan jangan tension tension okay. kau boleh buat!
ala, senang jeh menari tuh!
(fikir positif)

.ADLYNzuraimi.

teruskan gaya gadis kampung anda untuk ke kelas :)
aku suka. ayu gitu.

jangan malas malas.
siapkan tutorial. nanti aku boleh pinjam! HAHA!
jangan biarkan orang gelakkan kau.
okay!


.FARAHnazira.

jangan tension tension. kau boleh buat.
yang penting fokus :)

jangan dok pikiaq sangat budak tuh.
lantak pi lah sama diaa. okay! :)


.AFIQnurfawwaz.

tahniah kerana dah boleh makan coklat!
lepas ni dah boleh belanja aku.

jangan ponteng kelas lagi okay!
dan jangan sombong. hahaha!


.ASMIDAHaziz.

marah aku bila aku malas.
tolong kejut aku subuh. huuu :|

mari kita berdiet! :D
hahahahaha XD



okay dah. panjang sangat nih.

peace yawww!



7 ungkapan anda:

apple damein said...

good luck!

DIARYroses said...

thank youuuu! :D

Stefani Fabulous said...

tanakkkk belanja kau western laaaa. boo boo

fatimahrazak said...

thank you chepam :') serius aku tension dohh

DIARYroses said...

wani: kau memang kedekut taik hidung masin! haha. so, kalau tak nak belanja, jangan ponteng!


tim: welcome sayang :) relax relax :) we can do it!

aFiQ faWWaZ said...

huu,,,sape sombong??huhu

DIARYroses said...

afiq: kau laaaaah! haha