BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

November 9, 2010

episod 10




(:


oh YES! ASMARA. cerita yang boleh buat anak anak remaja sekarang tersenyum sendiri bila menontonnya. dalam kepala masing masing berangan tak habis habis. haha. *cakap dekat diri sendiri sebenarnya. booyaah!* tapi serious weyh. best woo cerita ni. apalagi kalau loser loser tegar yang tengok. confirm berangan sorang sorang! haha. kan add.? kan wani.? muahahahaha :D

tadi. baru je lepas tengok episod 10. weeeheeee. sweet gila kot! bestnyaaaaa!! haha. *gatal campur miang* best gila dapat laki macam tu. slow and soft spoken..plus romantic! hohoho. siapa tak nak weyhh. wuuuhuu. bertuah bertuah.

**********************************************************

dalam hati ni,, "tak payah lah kau nak berangan chepam oii. kau takkan dapat punya laki yang macam tuh. susah. huu." =.=


6 ungkapan anda:

adlyn zuraimi said...

hahahahahahhahahhaha. ke'loser'an terserlah. dush dush

DIARYroses said...

hahaha. double L weyhhh!!!

Stefani Fabulous said...

sweeeeeeeettt dowh. ahhhh. cair cair.

DIARYroses said...

cair kaaaaannnnn.. heee. bestnyaaa!!!
tak sabar nak tunggu episod 11!

aFiQ faWWaZ said...

drama,,mmg semue cmtu,,
jgn mencipta fantasi di alam realiti,,
kerana implikasinye x seindah imaginasi wey,,huuu

DIARYroses said...

huuuuu.. baik afiqnurfawwaz. =.=