BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

July 6, 2011

sila muntah



oh BAKAL SUAMI TERCINTA

i love you

:)





#apabila mood gatalmiangmengadagediks dah datang#

fikirnya nak kahwin je. bongok kan.

haisshhhh. awak tu baru 19 tahun fatin nabilah.

masih panjaaaaannnnngg lagi perjalanan hidup.

tapi, tak salah kalau berangan.

ini serious.



BERANGAN IALAH SATU PERKARA YANG WAJIB ADA DALAM SETIAP MANUSIA DI MUKA BUMI ALLAH YANG INDAH INI



haahaa. doktor falsafah yang cakap ni.
teehee




SAYA IMPIKAN.

suami yang boleh masakkan saya bila saya sakit.
suami yang boleh sapu minyak panas kat perut bila saya senggugut.
suami yang boleh dukung saya masuk bilik bila saya tertido di depan tv.
suami yang suka peluk saya dari belakang bila saya tengah memasak di dapur.
suami yang sanggup menunggu saya tidur dulu, then baru dia tidur.


sweet kan?
tapi boleh dapat ke MASALAHNYAAAA ?


semua tu berangan je. tapi tak mustahil boleh jadi kenyataan.



* dah habis muntah dah ? hahahhaa. terimakasih :) *



7 ungkapan anda:

eeka :) said...

suami yang akan kiss kat pipi kite everytime kita masak sedap! hekhek.
*dah gatal samaa*

DIARYroses said...

aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh ;p bestnyaaaa ! kan eeka ! heh. miang sama dah nih. hahahahhahahha!

fatimahrazak said...

HAHAHAAHAHAH kelakar laaa. tapi aku pun nak macam tu jugak. miawww XP

DIARYroses said...

hahahaha. kaaaannn ! semua perempuan nak laki yang macam tuu. sape taknak weyhhhh. hehe :P

apple damein said...

perghhh..mangaiii...

sarahsabrina.badr said...

HAHAHA! dah habis muntah! tapi nak gedik jugak. awhhh ;p

DIARYroses said...

apple : heheheeeee. :p eh, jap jap. mangaiii tu ape? haha

saraahh : kaann sarah. eleh you tuuu, nak jugak kan sebenarnyaaa? kui3.